Ārējie un iekšējie izmēri, bagāžas nodalījuma tilpums.
Škoda Elroq Sportline prioritāte ir drošība bez kompromisiem. Papildus jau aprakstītajām drošības sistēmām standarta vai papildaprīkojumā ir pieejami arī šādi risinājumi:
› Isofix un Top Tether bērnu sēdeklīšu stiprinājuma punkti aizmugurējos malējos sēdekļos. Isofix ir pieejams arī priekšējā pasažiera sēdeklī.
› Atšķirībā no kruīza kontroles, kas uztur iestatīto ātrumu, ātruma ierobežotājs ļauj autovadītājam braukt jebkādā ātrumā līdz iepriekš iestatītajam, nepārsniedzot to.
› ABS novērš riteņu bloķēšanos avārijas bremzēšanas gadījumā vai bremzējot uz slidenām virsmām.
› Palielinot bremžu spiedienu, HBA bremzēšanas asistents palīdz vadītājiem situācijās, kad nepieciešama avārijas bremzēšana. Tas var ievērojami samazināt nepieciešamo bremzēšanas distanci.
› EBD automātiski optimizē bremzēšanas spiedienu un kopējo bremzēšanas līdzsvaru un novērš aizmugurējo riteņu pārmērīgu bremzēšanu.
› ASR nodrošina vienmērīgu kustības uzsākšanu un paātrinājumu bez riteņu buksēšanas uz slidenas virsmas.
› bpalīdz paātrinājuma laikā vai braucot augšup slīpumā, kad saķere ar ceļu ir nepietiekama zem viena no piedziņas riteņiem.
› TSA darbojas, ja automašīnai ir oriģinālā sakabes iekārta ar atsevišķu vadības bloku. Sistēma darbojas pēc viena vai vairāku riteņu bremzēšanas principa un vienlaikus pēc nepieciešamības samazina elektromotora griezes momentu. TSA sistēma iejaucas un palīdz stabilizēt automašīnu un piekabi.
› XDS+ palīdz vadītājam asos līkumos un nodrošina to, ka automašīna saglabā neitrālu vadību dinamiskas braukšanas apstākļos. Vadības elektronika simulē pašbloķējoša diferenciāļa klātbūtni, lai uzlabotu saķeri un braukšanas dinamiku līkumos. Tā rezultātā automašīna izbrauc līkumus daudz drošāk un dabiskāk.
› Riepu spiediena uzraudzība TPM+ pastāvīgi informē autovadītāju par gaisa spiedienu riepās.
› Papildaprīkojumā pieejamā kontrole kustības uzsākšanai slīpumā palīdz autovadītājam droši uzsākt kustību augšup pa slīpumu. Sistēma automātiski aktivizējas piecu grādu vai stāvākā slīpumā un nodrošina vieglu un drošu braukšanu kalnā bez rokas bremzes izmantošanas. Sistēma neļauj automašīnai ripot atpakaļ vai noslāpt.
› Mirgojošas bremžu gaismas samazina trieciena risku no aizmugures, it sevišķi, kad tuvojaties sastrēgumiem uz automaģistrālēm vai pēkšņi bremzējat negaidīta šķēršļa priekšā.
Uz aizmugurējās ass uzstādīto elektromotoru var papildināt ar otru elektromotoru uz priekšējās ass. Tādējādi Elroq iegūst pilnpiedziņu.
Pilnpiedziņa patērē tikai nedaudz vairāk enerģijas kā aizmugurējo riteņu piedziņa. Šo papildu jaudas patēriņu galvenokārt var izskaidrot ar priekšējā motora papildu svaru. Šī pilnpiedziņas konstrukcija ir energoefektīvāka nekā tradicionālais risinājums ar centrālo starpasu diferenciāli un kardānsavienojumu.
Pilnpiedziņa ir pieejama tikai ar lielāko (82 kWh) akumulatoru.
Lai gūtu maksimālu braukšanas prieku, Elroq nodrošina braukšanas režīma izvēli. Tādējādi automašīna piedāvā vairākus režīmus, kas maina gan amortizatoru stingrību, gan citus automašīnas iestatījumus. Automašīnas pārkonfigurēšana no komfortabla, relaksējoša režīma uz dinamisku, sportisku iestatījumu notiek, piespiežot pogu.
Reģeneratīvā bremzēšana ir process, kura laikā automašīnas kinētiskā enerģija tiek pārveidota elektroenerģijā, ko pēc tam uzkrāj augstsprieguma akumulatorā. Tādējādi reģeneratīvā bremzēšana efektīvi izmanto enerģiju un palīdz palielināt elektroauto sniedzamību, daļēji uzlādējot akumulatoru brauciena laikā.
Reģeneratīvā bremzēšana notiek dažādās braukšanas situācijās, un tai ir vairāki režīmi, kurus jebkurā brīdī var mainīt. Reģeneratīvās bremzēšanas spēka intensitāti vadītājs var iestatīt manuāli vai automātiski ar automašīnas vadības bloka palīdzību.
Šī funkcija nodrošina labāku Elroq vadāmību un veiklību līkumos. Progresīvā stūres iekārta maina pārnesuma attiecību atkarībā no tā, cik tālu pagriezta stūre.