Virsbūves un salona izmēri, bagāžnieka tilpums.
Škoda Enyaq Coupe iV ir par drošību bez kompromisiem. Papildus jau aprakstītajām drošības sistēmām standarta vai papildaprīkojumā ir pieejamas šādas funkcijas:
› Isofix un Top Tether bērnu sēdeklīšu stiprinājuma punkti aizmugurējos sāna sēdekļos un alternatīvi priekšējā pasažiera sēdeklī.
› Atšķirībā no kruīza kontroles, kura notur iestatīto ātrumu, ātruma ierobežotājs ļauj vadītājam braukt ar jebkādu ātrumu, bet ne ātrāk kā iestatīts.
› ABS novērš riteņu bloķēšanos avārijas bremzēšanas gadījuma vai bremzējot uz slidenām virsmām.
› Palielinot bremžu spiedienu, HBA bremzēšanas asistents palīdz vadītājiem situācijās, kad nepieciešama avārijas bremzēšana. Tas var ievērojami samazināt nepieciešamo bremzēšanas distanci.
› EBD automātiski optimizē bremzēšanas spiedienu un kopējo bremzēšanas līdzsvaru un novērš aizmugurējo riteņu pārmērīgu bremzēšanu.
› RBC (Reģeneratīvās bremzēšanas kontrole) novērš piedziņas riteņu bloķēšanos, kas var rasties, kad vadītājs samazina ātrumu uz slidenas virsmas.
› ASR nodrošina vienmērīgu kustības uzsākšanu un paātrinājumu bez riteņu buksēšanas uz slidenas virsmas.
› EDL palīdz paātrinājuma laikā vai braucot augšup slīpumā, kad saķere ar ceļu ir nepietiekama zem viena no piedziņas riteņiem.
› TSA darbojas, ja automašīna ir aprīkota ar oriģinālo sakabes iekārtu un izmanto ar savu vadības bloku. Sistēma darbojas pēc viena vai vairāku riteņu bremzēšanas principa un vienlaikus pēc nepieciešamības samazina elektromotora griezes momentu. TSA sistēma iejaucas un palīdz stabilizēt automašīnu un piekabi.
› XDS+ palīdz vadītājam asos līkumos un nodrošina to, ka automašīna saglabā neitrālu vadību dinamiskas braukšanas apstākļos. Vadības elektronika simulē pašbloķējoša diferenciāļa klātbūtni, lai uzlabotu saķeri un braukšanas dinamiku līkumos. Rezultātā automašīna izbrauc līkumos daudz drošāk un dabiskāk.
› Riepu spiediena uzraudzības sistēma TPM+ nepārtraukti informē vadītāju par spiedienu riepās.
› Autohold funkcija neļauj automašīnai pārvietoties (neatkarīgi no ceļa slīpuma), apstājoties vai uzsākot braukšanu, bez bremžu pedāļa nospiešanas. Bremzes tiek atlaistas automātiski, kad vadītājs nospiež akseleratora pedāli. Izmantojot Autohold funkciju, bremzes iedarbojas uz abām asīm.
Uz aizmugurējās ass uzstādīto elektromotoru var papildināt ar otru elektromotoru uz priekšējās ass. Tas pārvērš Enyaq Coupe iV par pilnpiedziņas auto.
Priekšējo riteņu piedziņa tiek ieslēgta un izslēgta pilnīgi automātiski, un vadītāji zināmā mērā var ietekmēt visu riteņu piedziņas sistēmas darbību, izvēloties braukšanas režīmu – Sporta, Eko, Komforta, Normālu, Individuālu vai Vilces.
4×4 piedziņa patērē tikai nedaudz vairāk enerģijas nekā aizmugurējo riteņu piedziņa. Šo papildu enerģijas patēriņu galvenokārt var skaidrot ar papildu svaru, ko transportlīdzeklim rada papildu motors. Šis visu riteņu piedziņas dizains ir energoefektīvāks nekā parastais izkārtojums ar centrālo starpasu diferenciāli un kardānu.
Visu riteņu piedziņa ir pieejama tikai ar lielāko (82 kWh) akumulatoru.
Maksimālai braukšanas baudai jauno Enyaq Coupe iV var aprīkot ar dinamisko šasijas kontroli (Dynamic Chassis Control), kas iekļauj braukšanas režīma izvēli (Driving Mode Select). Tā piedāvā vairākus režīmus, kas izmaina gan amortizatoru cietību, gan citus automašīnas uzstādījumus. Automašīnas pārveidošana no ērta un mierīga auto par dinamisku un sportisku auto ir tikpat vienkārša kā pogas nospiešana.
Dinamisko šasijas kontroli nepārtraukti uzrauga, novērtē un reaģē uz pašreizējo braukšanas paradumu (bremzēšanu, paātrinājumu, pagriezienus) un pielāgo amortizācijas raksturlielumus atkarībā no iestatītā režīma katram ritenim atsevišķi un neatkarīgi.
Sporta piekarei ir stingrāka amortizācijas sistēma ar atsperēm, ko papildina īpaši sportiski amortizatori, kas piedāvā neparastu atsaucību un dinamiskas braukšanas īpašības. Tas ir par 15 mm zemāks uz priekšējās ass un 10 mm zemāks uz aizmugurējās ass.
Reģeneratīvā bremzēšana ir process, kurā transportlīdzekļa kinētiskā enerģija tiek pārvērsta elektrībā, kas pēc tam tiek uzkrāta augstsprieguma akumulatorā. Tā efektīvi izmanto šo enerģiju un palīdz palielināt elektroauto sniedzamību, pa ceļam daļēji uzlādējot akumulatoru.
Reģeneratīvā bremzēšana notiek dažādās braukšanas situācijās, un tai ir vairāki režīmi, kurus var mainīt jebkurā laikā. Reģeneratīvās bremzēšanas spēka intensitāti vadītājs var iestatīt manuāli vai to automātiski veiks automašīnas piedziņas bloks.
Šī funkcija nodrošina Enyaq Coupe iV labāku vadāmību un izveicību līkumos. Progresīvā stūres sistēma maina attiecību atkarībā no tā, cik tālu riteņi ir pagriezti.
Automašīna standartaprīkojumā ir aprīkota ar riepu remonta komplektu vai 20" un 21” riepām, kas spēj pašas nekavējoties noblīvēt bojājumu, nezaudējot spiedienu.