This page is a supplementary page of the opening page. Click the button to get back.
Enyaq tehniskie parametri

Visas detaļas, ko meklējāt

Automašīnas izmēri

Ārējie un iekšējie izmēri, bagāžas nodalījuma tilpums.

Drošība

Drošības risinājumi

Škoda Enyaq prioritāte ir drošība bez kompromisiem. Papildus jau aprakstītajām drošības sistēmām standarta vai papildaprīkojumā ir pieejami arī šādi risinājumi:

Isofix un Top Tether bērnu sēdeklīšu stiprinājuma punkti aizmugurējos malējos sēdekļos. Isofix ir pieejams arī priekšējā pasažiera sēdeklī.

› Atšķirībā no kruīza kontroles, kas uztur iestatīto ātrumu, ātruma ierobežotājs ļauj autovadītājam braukt jebkādā ātrumā līdz iepriekš iestatītajam, nepārsniedzot to.

ABS novērš riteņu bloķēšanos avārijas bremzēšanas gadījumā vai bremzējot uz slidenām virsmām.

› Palielinot bremžu spiedienu, HBA bremzēšanas asistents palīdz vadītājiem situācijās, kad nepieciešama avārijas bremzēšana. Tas var ievērojami samazināt nepieciešamo bremzēšanas distanci.

EBD automātiski optimizē bremzēšanas spiedienu un kopējo bremzēšanas līdzsvaru un novērš aizmugurējo riteņu pārmērīgu bremzēšanu.

ASR nodrošina vienmērīgu kustības uzsākšanu un paātrinājumu bez riteņu buksēšanas uz slidenas virsmas.

EDL palīdz paātrinājuma laikā vai braucot augšup slīpumā, kad saķere ar ceļu ir nepietiekama zem viena no piedziņas riteņiem.

TSA darbojas, ja automašīnai ir oriģinālā sakabes iekārta ar atsevišķu vadības bloku. Sistēma darbojas pēc viena vai vairāku riteņu bremzēšanas principa un vienlaikus pēc nepieciešamības samazina elektromotora griezes momentu. TSA sistēma iejaucas un palīdz stabilizēt automašīnu un piekabi.

XDS+ palīdz vadītājam asos līkumos un nodrošina to, ka automašīna saglabā neitrālu vadību dinamiskas braukšanas apstākļos. Vadības elektronika simulē pašbloķējoša diferenciāļa klātbūtni, lai uzlabotu saķeri un braukšanas dinamiku līkumos. Tā rezultātā automašīna izbrauc līkumus daudz drošāk un dabiskāk.

Riepu spiediena uzraudzība TPM+ pastāvīgi informē autovadītāju par gaisa spiedienu riepās.

Mirgojošas bremžu gaismas samazina trieciena risku no aizmugures, it sevišķi, kad tuvojaties sastrēgumiem uz automaģistrālēm vai pēkšņi bremzējat negaidīta šķēršļa priekšā.

Piedziņa un stūres iekārta

Pilnpiedziņa

Uz aizmugurējās ass uzstādīto elektromotoru var papildināt ar otru elektromotoru uz priekšējās ass. Tādējādi Enyaq iegūst pilnpiedziņu.

Pilnpiedziņa patērē tikai nedaudz vairāk enerģijas kā aizmugurējo riteņu piedziņa. Šo papildu jaudas patēriņu galvenokārt var izskaidrot ar priekšējā motora papildu svaru. Šī pilnpiedziņas konstrukcija ir energoefektīvāka nekā tradicionālais risinājums ar centrālo starpasu diferenciāli un kardānsavienojumu.

Pilnpiedziņa ir pieejama tikai ar lielāko (82 kWh) akumulatoru.

Braukšanas režīma izvēle

Lai gūtu maksimālu braukšanas prieku, Enyaq standarta aprīkojumā ir ietverta braukšanas režīma izvēle. Tādējādi automašīna piedāvā vairākus režīmus, kas maina gan amortizatoru stingrību, gan citus automašīnas iestatījumus. Automašīnas pārkonfigurēšana no komfortabla, relaksējoša režīma uz dinamisku, sportisku iestatījumu notiek, piespiežot pogu.

Reģeneratīvā bremzēšana

Reģeneratīvā bremzēšana ir process, kura laikā automašīnas kinētiskā enerģija tiek pārveidota elektroenerģijā, ko pēc tam uzkrāj augstsprieguma akumulatorā. Tādējādi reģeneratīvā bremzēšana efektīvi izmanto enerģiju un palīdz palielināt elektroauto sniedzamību, daļēji uzlādējot akumulatoru brauciena laikā.

Reģeneratīvā bremzēšana notiek dažādās braukšanas situācijās, un tai ir vairāki režīmi, kurus jebkurā brīdī var mainīt. Reģeneratīvās bremzēšanas spēka intensitāti vadītājs var iestatīt manuāli vai automātiski ar automašīnas vadības bloka palīdzību.

Progresīvā stūrēšana

Šī funkcija nodrošina labāku Enyaq vadāmību un veiklību līkumos. Progresīvā stūres iekārta maina pārnesuma attiecību atkarībā no tā, cik tālu pagriezta stūre.