Ārējie un iekšējie izmēri, bagāžas nodalījuma tilpums.
Škoda Kodiaq iV nepieļauj kompromisus drošībā. Bez jau aprakstītajām drošības sistēmām sekojošas iezīmes ir pieejamas pamataprīkojumā un papildaprīkojumā:
› Isofix un Top Tether stiprinājuma punkti bērnu drošības sēdekļa piestiprināšanai otrās rindas ārējos sēdekļos. Isofix ir pieejami arī priekšējā pasažiera sēdeklī.
› Kruīzkontrole uztur iestatītu braukšanas ātrumu, bet ātruma ierobežotājs ļauj vadītājam braukt ar jebkādu ātrumu līdz, bet ne vairāk par iepriekš iestatītu vērtību.
› ABS novērš riteņu bloķēšanos avārijas bremzēšanas gadījumā vai, bremzējot uz slidena ceļa seguma.
› Palielinot bremžu spiedienu, HBA bremzēšanas asistents palīdz vadītājam situācijās, kad ir nepieciešama avārijas bremzēšana. Tas var arī novest pie ievērojama bremzēšanas distances samazinājuma.
› EBD automātiski optimizē bremzēšanas spiedienu un kopējo bremzēšanas spēka līdzsvaru un novērš aizmugurējo riteņu pārlieku lielu bremzēšanu.
› MSR novērš piedziņas riteņu bloķēšanos, kas var rasties, kad vadītājs samazina ātrumu uz slidena ceļa.
› ASR nodrošina vienmērīgu kustības uzsākšanu un paātrinājumu bez riteņu izslīdešanas uz slidena seguma.
› EDL palīdz ar paātrinājumu vai braukšanu slīpumā augšup zemas saķeres apstākļos vienam no piedziņas riteņiem.
› TSA darbojas, ja automašīna ir aprīkota ar oriģinālo sakabes ierīci ar pati savu vadības bloki. Sistēma nobremzē vienu vai vairākus riteņus un vienlaikus samazina dzinēja griezes momentu pēc nepieciešamības. TSA sistēma iejaucas un palīdz stabilizēt automašīnu un piekabi.
› XDS+ palīdz vadītājam asos līkumos un nodrošina neitrālu automašīnas reakciju dinamiskas braukšanas laikā līkumos. Vadības elektronika simulē pašbloķējošā diferenciāļa darbību, lai uzlabotu saķeri un braukšanas dinamiku, braucot līkumos. Rezultātā automašīna pārliecinošāk un neitrālāk izbrauc līkumus.
› Riepu spiediena kontrole TPM+ nepārtraukti informē vadītāju par spiedienu riepās.
› Papildaprīkojumā pieejamā Hill-Hold Control sistēma kustības uzsākšanai slīpumā palīdz vadītājam droši uzsākt kustību augšup slīpumā. Sistēma tiek aktivizēta, kad tiek pārsniegts piecu grādu slīpuma slieksnis, un jūs varat droši un viegli uzsākt kustību bez nepieciešamības izmantot stāvbremzi. Sistēma rūpējas par to, lai automašīna neripotu atpakaļ.
› Mirgojošs bremžu signāls samazina sadursmes risku no aizmugures, īpaši tuvojoties sastrēgumam uz lielceļa vai pēkšņas bremzēšanas gadījumā, ja automašīnas priekšā negaidīti uzrodas šķērslis.
Škoda Kodiaq iV izmanto progresīvu pieslēdzama hibrīda tehnoloģiju, savienojot 1,5 TSI/110 kW parasto benzīna dzinēju ar 85 kW elektromotoru, kas piedāvā gan tīri elektrisku braukšanu, gan hibrīdrežīmu, kas apvieno abus dzinējus. Kopā tie rada 150 kW kopējo jaudu, un to maksimālais griezes moments ir 250 Nm.
Trešo sistēmas daļu veido 25,7 kWh litija jonu akumulators grīdā aizmugurējās ass priekšā.
Kodiaq iV litija jonu akumulatoru var uzlādēt šādos veidos:
› Caur maiņstrāvu (AC) – vai nu no parastās kontaktligzdas, vai caur Wallbox un publisko uzlādes staciju ātrākai uzlādei.
› Ar līdzstrāvu (DC) līdz 50 kW publiskajās uzlādes stacijās.
› Izmantojot iekšdedzes dzinēju – jūs varat uzlādēt akumulatoru vai uzturēt tā uzlādes stāvokli braukšanas laikā. Nepieciešamo akumulatora uzlādes stāvokli var regulēt manuāli.
› Izmantojot bremžu enerģijas reģenerāciju – daļa kinētiskās enerģijas tiek atgūta bremzēšanas laikā, izmantojot bremžu enerģijas reģenerāciju. Pēc tam tas tiek uzglabāts atpakaļ akumulatorā.
Akumulatora uzlādes savienotājs ir paslēpts aiz atloka spārnā vadītāja pusē.
Kodiaq iV benzīna tvertne ir 45 litri, un tā ir par 10 litriem mazāka nekā ar iekšdedzes dzinēju aprīkotā modeļa tvertne.