JAUNĀ ŠKODA ZĪMOLA IDENTITĀTE

30. srpna 2022

Škoda Auto paceļ sava zīmola izskatu jaunā līmenī ar savas korporatīvās identitātes radikālākajām pārmaiņām 30 gadu laikā. Zīmola izskatu digitālajos komunikācijas kanālos papildinās jauns brenda logotips. Turpmāk grafiskās preču zīmes vietā tiks plašāk izmantota kompānijas Škoda vārdiskā preču zīme. Škoda jaunā zīmola identitāte tiks vispirms ieviesta informācijas un komunikācijas materiālos, pēc kā tā tiks pielietota arī nākotnes modeļos.

Vārdzīme

Jauno stilu raksturo pilnīgi jauns burtu veids (tipogrāfija), kas ir balstīts uz simetriju un apvieno sevī apaļas formas ar apvilktām malām. Izaicinošākais elements bija mīkstinājuma zīmes integrācija virs burta S, kas izceļ Škoda zīmolam svarīgo Čehijas izcelsmi. Tā saucamais hačeks (no čehu – mīkstinājuma zīme) tagad ir integrēts nosaukuma pirmajā burtā. Pētījumos noskaidrots, ka tipogrāfisks vārdiskais logotips ir vieglāk atpazīstams un identificējams.

Krāsas

Škoda Auto savā krāsu shēmā izmantos divus dažādus zaļas krāsas toņus: Emerald un Electric Green. Aptaujās daudzi respondenti ir norādījuši, ka šīs krāsas asociējas ar ekoloģiju, ilgtspēju un elektromobilitāti.

Grafisks logotips

Izmaiņas piedzīvojis arī spārnotās bultas simbols, kaut arī ne tik radikāli kā vārdiskais logotips. Vienkāršotais dizains izceļas no pirmā acu skatiena. Škoda jaunais logotips veidots bez plastiskās 3D grafikas. Tādējādi auto ražotājs reaģē uz pāreju, kura vēl vairāk uzsver digitālo komunikāciju. Vienkāršāks, divu dimensiju grafiskais logotips atstāj daudz lielāku iespaidu, īpaši mobilo ierīču attēlojumā, kā arī tagad to iespējams daudz elastīgāk integrēt dažādos formātos.

ŠKODA VISION 7S

Konceptauto atklāj Škoda jauno dizaina valodu.