ŠKODA veicina apetīti pēc savas pirmās automašīnas, kas balstīta uz modulāro elektropiedziņas platformu (MEB). Četru durvju krosovera kupeju raksturo fascinējošas, sportiskas un emocionālas līnijas. ŠKODA VISION iV apvieno sevī atlētisku virsbūvi, 22 collu aerodinamiski optimizētus diskus un spēcīgas formas dubļu sargus, kā arī izteiktu kupejai raksturīgu plūstošu jumta līniju. Raksturīgā plecu līnija priekšpusē un aizmugurē paspilgtina durvju skaidrās virsmas bez rokturiem. Kameras, kuru ietvari vizuāli atgādina haizivs spuras aizņem vietu, kur parasti atrodas sānu spoguļi.
Pilnīgi jaunās koncepcijas pētījums VISION iV piedāvā jaunu interjera perspektīvu uz Volkswagen Group (MEV) modulārās platformas ar elektropiedziņu balstītajām automašīnām. Atteikšanās no tradicionālā centrālā tuneļa ļāvusi ŠKODA dizaineriem izmantot MEB platformas sniegtās priekšrocības, lai radītu ietilpīgu un inovatīvu interjeru. Pārstrādāts ir arī, piemēram, mērinstrumentu paneļa izkārtojums un viduskonsole. Starp vadītāja un priekšējā pasažiera sēdekļiem zemākajā līmenī ŠKODA iV piedāvā lielu daudzumu vietas uzglabāšanai, virs kura izvietota viduskonsole, kas ir īpaši viegli sasniedzama no vadītāja un pasažiera sēdekļa.
Informācijas un izklaides, kā arī operētājsistēma nodrošina vienlaicīgu savienojumu ar divām mobilajām ierīcēm, kuras iespējams uzlādēt izmantojot induktīvo uzlādi uz viduskonsoles. Mērinstrumentu panelis sastāv no diviem līmeņiem, kuru līnijas un dekoratīvās šuves iedvesmotas no automašīnas priekšējās daļas. Lielais, brīvi stāvošais ekrāns izskatās kā piekārts gaisā izvietots pa vidu virs mērinstrumentu paneļa, un tā priekšā izveidots paliktnis rokas novietošanai, vadot skārienjutīgo ekrānu. Arī stūre ir pārstrādāta, un tagad tai ir divu spieķu dizains, kā arī “ŠKODA” uzraksts ierastā ŠKODA logo vietā.
2019. gads iezīmē ŠKODA ienākšanu elektromobilitātes ērā. 124 gadus pēc uzņēmuma dibināšanas Čehijas auto ražotājs atklāj SUPERB PHEV ar pie strāvas pieslēdzamā hibrīda piedziņas un pilnībā akumulatoru piedziņas CITIGO versiju. 2020. gadā sekos arī pirmās sērijveida automašīnas, kas būs balstītas uz MEB. Nākamo četru gadu laikā ŠKODA investēs aptuveni divus miljardus eiro alternatīvu piedziņas sistēmu un jaunu mobilitātes pakalpojumu attīstībā, kā arī atklās vairāk nekā desmit elektrificētus modeļus līdz 2022. gada beigām.
ŠKODA Dizaina nodaļas vadītājs Olivers Stefani skaidro pie ŠKODA skicēm, kuras VISION iV dizaina iezīmes būs tipiskas nākotnes ŠKODA elektroauto. Čehijas auto ražotājs atklās savus nākamos soļus elektromobilitātes virzienā Ženēvas auto izstādē (5. līdz 17. marts) ar ŠKODA VISION iV koncepcijas projektu.