WLTP pret NEDC
• par aptuveni 50% ilgāks cikla laiks • vairāk nekā divreiz garāka cikla distance • 131 km/h – augstāks maksimālais ātrums • 47 km/h – augstāks vidējais ātrums • divreiz īsāks tukšgaitas laiks
Kartes leģenda:
Zaļš – Eiropas Savienība (28 valstis)
Gaiši pelēks – pārējās 4 Eiropas valstis (Šveice, Lihtenšteina, Norvēģija, Islande)
Melns – iestāšanās kandidātvalstis: Turcija (WLTP attiecas uz importa automašīnām; vietējā ražojuma automašīnām tiek piemērots NEDC), Izraēla un ES robežreģioni (vēl nav precizēts): Reinjonas Sala, Martinika, Guadalupe, Franču Gviāna, Senmartēna, Majota
Tumši pelēks – Daļēja ieviešana (tiek plānota): Dienvidkoreja, Japāna (WLTP bez “ekstra intensīvās” testa cikla fāzes), Indija, Ķīna (tikai CO2 izmeši, NEDC tiek izmantots degvielas patēriņa rādītājiem)
• par aptuveni 50% ilgāks cikla laiks • vairāk nekā divreiz garāka cikla distance • 131 km/h – augstāks maksimālais ātrums • 47 km/h – augstāks vidējais ātrums • divreiz īsāks tukšgaitas laiks
WLTP pieprasa augstāku automašīnu testa masu (15% no maksimālās automašīnas kravnesības).
WLTP ir visaptverošāks nekā NEDC. WLTP ņem vērā papildaprīkojumu, piem., lielāki riteņi, GPS un spoileri. Tā ietekmi uz CO2 izmešu un degvielas patēriņa līmeni mēra pēc aprīkojuma ietekmes uz rites pretestību, aerodinamiku un svaru.